L a s t S u m m e r;
You are at xx.blogspot.com

Please navigate with the tabs on the right.

18 May 2011

Timbang Kilo - 13.05.2011 (Edisi Lambat Update)

Helloooo ladies.. lama rasanya aku tak update blog aku ni.. apa dah jadi  ni Diana weiii.. malas memanjang.. mentang2 la aku byk cuti minggu lepas & minggu ni.. so last week aku tak sempat nak update berat aku sebab hari tu aku ingat lagi, tak boleh nak login ke blogger.com.. under maintenance ke ape site tu.. bengang giler tak dapat update.. oklah.. nak tau hasil weigh in aku last Friday? jom tengok..


78.3 KG

Hasilnya : 78.3 KG.. penurunan sebanyak 0.4 KG jer dr weigh in sebelum ni.. sikit jer turun tapi aku tetap puas hati.. janji ada penurunan.. jangan la naik lagi weii.. penat nak turunkan balik.. ni tak lepas lagi ke 77 KG.. ishhhh.. tak sabar ni..  rasa2 Jumaat ni dapat tak aku menginjak ke angka 77? sendiri mau ingat la kan.. kalo slalu kantoi mcm mana nak turun banyak kan? huhu..

Well, kita tunggu la Jumaat ni mcm mana.. aku mmg tak expect berlaku penurunan sebab minggu ni aku rasa aku makan banyak lagi.. sebab Darling aku ada di sisi.. hehehe.. mlm Jumaat nak kene attend wedding dinner lagi.. makan lagi.. 

Oklah, Jumaat ni aku akan update lagi.. if berkesempatan la.. 'til then, selamat maju jaya semua.. babaiii..

x0x0
Diana

No comments: