L a s t S u m m e r;
You are at xx.blogspot.com

Please navigate with the tabs on the right.

20 May 2011

Timbang Kilo - 20.05.2011

Hello hello y'all.. hari ni hari untuk weigh in jadi pagi td aku dgn tak semangatnya naik atas scale.. dan jangkaan aku tepat.. berlaku KENAIKAN.. sebab apa? sebab diet aku dah ke laut dan aku langsung tak workout minggu no.. workout ZERO! why?? sebab aku mmg busy giler minggu ni.. banyak benda aku kene buat.. jadi bila aku dah tak tentu arah, aku makan pun tak tentu arah, dan ini menjurus kepada pengabaian diet.. hancusss.. aku memang makan apa yg aku nak makan.. sebab tu aku pasrah minggu ni.. dgn tak workoutnya lagi.. aduhhh... so nak tau hasil weigh in minggu ni? Ok, sila tengok bawah..



78.6 KG

78.6 KG.. berlaku kenaikan sebanyak 0.3 KG.. naik tp aku bersyukur la sebab tak naik banyak walaupun aku makan tak control and langsung tak workout.. aku janji dgn diri aku next week nak buat betul2.. harap2 tak banyak cobaan.. malam nanti aku pegi wedding dinner lg.. makan lg la.. hehe.. esok plak aku ada photoshoot utk gambar kawen.. pasrah je la dgn saiz badan aku skrg ni.. what to do? dah tak dapat nak kurus lg sebab asyik kantoi.. at least badan aku dah susut sikit berbanding dulu.. :) nervous plak nak photoshoot.. mcm mana la rupa aku nanti ek.. harap2 semua berjalan lancar..

Well, aku ada keje nak settle lagi ni.. so jumpa lagi di entry akan datang.. babaiii...

x0x0
Diana




No comments: