L a s t S u m m e r;
You are at xx.blogspot.com

Please navigate with the tabs on the right.

14 April 2011

Cerita Hari Khamis..

Hello hello.. fuh, rasa lama dah x update blog aku nih.. this week mmg aku bz skit and byk aktiviti.. rasa nak buat entry tp jari jemari ni rasa malas nak menaip.. hehe.. hari ni aku free sikit so dpt la buat entry ni.. takde apa sangat pun yg aku nak share.. aku cuma nak ceritakan aktiviti aku hujung minggu dan juga minggu ni.. esok citer lain plak.. 

Hujung minggu lepas aku temankan my sis pegi perlawanan badminton utk kakitangan kerajaan yg di anjurkan oleh MAKSAK (Majlis Kebajikan dan Sukan Anggota2 Kerajaan) Sarawak. Kakak aku tu cikgu dah dia terpilih utk mewakili team Pelajaran. Team2 lain termasuk la Bomba, Polis, Perubatan dan lain2. Game mula pagi jadi hari Sabtu aku kena bangun awal. Team dorang menang dan ke final jadi terpaksa lagi turun Ahad.. memang menghabiskan waktu di court badminton la aku.. mcm duduk dlm sauna wa cakap lu.. tp bagus gak, dapat berpeluh.. hehe.. sempat gak aku cuci mata :P ada mamat jambu.. hehe..


Hari Isnin bermula seperti biasa.. Monday blues.. keje byk tp malas nak buat.. petang aku gi kelas kardio seperti biasa.. Selasa pun lebih kurang gak mcm hari Isnin.. petang aktiviti biasa.. semalam hari Rabu aku tak pergi kardio.. sebab kakak aku minta aku teman dia pegi beli barangan sukan.. aku pun ok jer.. bila dah jalan2 mcm tu, seperti biasa la makan tak hingat.. huhu.. takutnya nak bertimbang esok.. adakah angka akan bertambah atau berkurang? Kita tunggu esok.. 

Kesimpulan nya, minggu ni aku mmg byk makan.. huhu.. dah byk aktiviti makan2.. kiri kanan org ajak makan.. bila dah makan, kenyang, menyesal.. tp esok2 makan lg.. ish ish ish.. tengahari td pun makan lg.. sempena farewell bos aku.. mana boleh tak pegi dan tak makan kan.. nasib baik gak makanan kat sana hari ni tak menyelerakan sangat.. dapat gak makan ala kadar, takde la melantak.. hehe.. lepas makan td, sesi bergambar.. aku jadi jurugambar.. biasa la.. lepas tu balik ofis..


Oklah, esok aku akan buat entry lagi.. esok kan Jumaat.. hari utk aku timbang kilo.. takut weii.. huhu.. apa2 pun aku pasrah.. dah mulut asyik makan je, mcm mana nak expect berat turun kan kan.. tp aku berharap sgt berat aku tak naik melampau.. 'til then, take care.. babai..

x0x0
Diana

No comments: