L a s t S u m m e r;
You are at xx.blogspot.com

Please navigate with the tabs on the right.

21 April 2011

Esok..

Hello hello.. seperti tajuk entry ni, esok adalah hari utk weigh in @ timbang kilo.. takut weii.. sebab aku rasa aku memang kantoi la this week.. asyik makan benda yg tak patut.. ishhhh... last week pun slalu kantoi, this week pun sama.. sigh.. jadi menurut jangkaan aku, esok mesti hasilnya tidak memuaskan.. mungkin tiada penurunan atau pun berlaku kenaikan? oh tidakk.. pagi ni pun aku dah breakfast kueh tiaw goreng.. makan abis sepinggan.. toingggg.. ni nak salahkan sapa? tauke kedai itu ka? org yg makan di sebelah meja aku td ka? atau ME and only ME? semestinya aku la.. kan kan.. apa2 pun, esok baru la tau keputusan..

Oklah, that's all for now.. 'til next entry.. babaiii..

x0x0
Diana S

No comments: