L a s t S u m m e r;
You are at xx.blogspot.com

Please navigate with the tabs on the right.

01 April 2011

Timbang Kilo - 01/04/11

Hello.. hari ini adalah hari aku menimbang berat badan utk tgk progress.. turun ke naik.. dup dap dup dap.. tp aku rasa konfem tak turun banyak pun kalo aku timbang.. reason being : aku asyik makan 'terlebih suda' kebelakangan ni.. blame it on the hormon la.. time2 Miss P tu nak datang melawat, nafsu makan ni mmg membuak2.. ok, back to the scale.. tadaa.. 70.2kg 80.2kg.. that day 30.03.11 pun  aku ada menimbang sebab nak update kan u all dgn my current weight.. hari tu 70.5kg 80.5kg kan? kira dah turun 0.3kg la ek? :D 


For u all punya info, aku akan menimbang berat badan setiap hari Jumaat every week.. kenapa aku pilih Jumaat? sbb after Jumaat and hujung minggu mmg aku akan makan lebih.. hehehe.. aku plan nak keep aktiviti timbang kilo ni selama yg boleh.. supaya aku tak leka.. bukan senang nak maintain kan.. naik berat badan mmg senang, nak turunkan sengsara sungguh.. kan kan? 

Oklah u all.. jumpa lagi di entry seterusnya.. babai! 

x0x0
Diana


No comments: