L a s t S u m m e r;
You are at xx.blogspot.com

Please navigate with the tabs on the right.

29 April 2011

Timbang Kilo - 29.04.2011

Hello hello.. hari ni seperti biasa adalah hari utk mengupdate berat terkini.. minggu ni aku mmg asyik kantoi je.. dah masuk 3 minggu mcm ni.. ishhhh.. so nak tau berapa berat i for this week? sila tengok gamba di bawah ini.. 


79 KG


So ada penurunan sebanyak 0.5 KG daripada weigh in last week.. mmg tak banyak tp aku tetap bersyukur sbb minggu ni mmg aku asyik melantak je.. bila ada penurunan mmg happy la.. at least tak naik lg tp aku mmg harap dapat turun lg next week.. doakan ekk.. aku tak nak berat makin naik.. kalo naik lg apa nak jadi? huhuhu.. lepas weigh in hari ni mmg aku yakin akan terkantoi lg sebab kazen aku dari Melaka ada kat sini bercuti.. dia ni mmg jenis yg suka dan kuat makan.. abis la.. 

Well, hopefully weigh in next week tak berlaku kenaikan.. itu semua bergantung pada aku gak kan? hehehe.. oklah, sampai di sini saja.. 'til next entry.. adiosss..


x0x0
Diana


2 comments:

aullea said...

wah tahniah..ada turun jugak tu kan!

atleast x naik pun dah syukur..gudluck for next week pulak! chaiyok3x

Diana said...

hehe tq.. harap2 this week semua ok..