L a s t S u m m e r;
You are at xx.blogspot.com

Please navigate with the tabs on the right.

26 April 2011

Timbang Kilo - 22.04.2011.. update lambat..

Hello hello.. aku kembali lg setelah beberapa hari menghilangkan diri.. dan aku tak update berat aku utk sesi weigh in last Friday.. mintak maap ler yer.. bkn nye ape.. aku malas dan jg busy.. huhu.. dan seperti yang dijangkakan.. berat aku NAIK! aku pasrah.. sebab mmg layak pun berat aku naik.. dah keje asyik melantak mcm mana.. nak tau berapa naik? sila la tengok gambar di bawah ini.. sungguh menyayat hati.. huhu..


79.5 KG!

Naik berapa? 1.1 kg tuuu.. ishhh benci la.. kalo naik sikit takpe gak, boleh dimaafkan.. ni naik banyak.. sighhh.. padan la muka aku kan.. makan tak kontrol.. apa2 pun, benda dah jadi.. yang penting, aku perlu segera insaf.. kalo insaf la.. hehe.. oklah, ni entry utk update berat je yg aku tak buat Jumaat lepas.. aku malas nak taip pepanjang.. aku tak nak sedih balik mcm Jumaat lepas setelah sesi bertimbang.. hari tu nasib baik Darling aku pujuk.. dia pujuk mcm mana? dia belanja aku makan.. hahaha baik kan..

Well, 'til next entry.. babaiii...

x0x0
Diana

No comments: