L a s t S u m m e r;
You are at xx.blogspot.com

Please navigate with the tabs on the right.

08 April 2011

Timbang Kilo - 08.04.2011

Hello.. hari ni hari Jumaat.. aku mmg suka Jumaat sbb esok tak keje.. yay.. ok, seperti biasa, hari ni adalah hari utk aku naik atas scale.. update berat badan.. dan keputusan nya pada pagi td? Jeng jeng jeng..

79.3 KG



YIPEE!!!!!


Aku sangat gumbira! Kini tiada lagi angka 8.. (harap2 dapat bertahan..) Aku sangat2 berharap yg angka 7 ni akan kekal lama.. fuhhh.. setelah sekian lama aku menunggu.. :D aku tak boleh cepat berpuas hati.. kena usaha lagi.. blm mencapai target dan tahap BMI normal.. jauh lagi perjalanan.. huhu.. 

Oklah, sampai berjumpa lagi di next entry.. babai.. 
(rasa pendek sgt la entry aku kali ni.. hehe..)

x0x0
Diana

2 comments:

aullea said...

giler ahhh... best giler dah pecah angka 8 tu.. jelesssss arr..
cepatla pass baton tu kat lea plak.. dah 10tahun xmerasa angka 7 nie..huhu

Diana said...

mmg besh lea.. bkn senang nak tgk angka 7 tu muncul.. lea jgn risau, lepas ni turn lea la.. hehehe.. caiyok2.. 10 tahun? fuh.. lama tu.. well, teruskan usaha lea, jgn putus asa ek.. :)